2014(e)ko azaroaren 21(a), ostirala

4. hausnarketa

Aste honetan, klase magistralean 4. eta 5. taldeek aurkezpena egin dute.

Lehenengo taldeak "Reporte Horizonte 2013" artikulua zuen. Artikulu horrek 5 urte barru oinarrizko hezkuntzan eragin nabarmena izango duten zenbait teknologia aztertzen ditu.

Bigarren taldeak, berriz, "Informe Horizon 2013" artikulua aurkeztu zuen. Informe honek, ordea, goi-mailako hezkuntzan eragina izan ditzaketen teknologia berriak identifikatzea du helburu.

Praktikazko klaseetan, ordea, On-line eskuragarri dauden baliabide didaktiko batzuei buruz hizt egin dugu. Horien artean, irakasleak Webquest metodologia aurkeztu zigun. Honen helburua ikasleei bilaketa lana erraztean datza, gehiegizko informazioari galderen bidez gidapen bat eginez.

http://docentesinnovadores.net/Contenidos/Ver/6791

Klasean baliabide horren zenbait adibide behatu genituen taldeka, gero gehien gustatutakoaren arrazoiketa egiteko. Guk "Elmer, el elefante multicolor" aukeratu genuen, komunikazio idatzia izateaz gain ahozko komunikazioa daukalako ere.

Hala ere, ondoren jarri dudan estekan niretzako interesgarriak diren zenbait Miniwebquest batzen ditu: phpWebquest

Azkenik, baliabide honen alde onen eta txarren inguruan eztabaidatu genuen. Nire aburuz, alderik positiboena ikasleak era aktiboan parte hartzen dutela ikaskuntzan da eta alderik negatiboena, ordea, ikasleak egindako on-line zereginak ez direla gordetzen eta, beraz, maisu-maistrek ikasle ororen lanak ezin dituzte kudeatu eta, beraz, denbora gehiegi behar da.

Ostiraleko klase praktikoan, Ardora programan trasteatzen saiatu ginen, baina baliabide honek jartzen duen zenbait oztopo direla eta, jarduera alboratu genuen eta Padlet-en mapa kontzeptual bat egin genuen bikoteka.

Nik egindako mapa kontzeptuala urtaroak ikasteko baliagarria da.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina